سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیا میتوان با پول خوشبختی خرید؟ - من و مزرعه یه عُمره...
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  نسخه ۴۰

     با سلام

    نمیدونم چی باید بگم واقعاً نبوغ و استعداد یه انسان باید در چه راهی صرف یا بهتر بگم تلف بشه؟ فقط میتونم بگم که خیلی آدما هستند که بسیار با استعدادند ولی با این همه استعداد هنوز مفهوم رقابت رو درک نکردند.

    وبلاگ من در بلاگفا هک شد  

    بدون اینکه من با مطالبم بخوام به کسی آزار برسونم یا بر علیه کسی حرفی بزنم.دقیق تر که شدم فهمیدم که هکری که این کارو کرده فقط به وبللاگهای بلاگفا حمله کرده  و جالب تر اونکه همشونم تا لحظه ای که وبلاگه منو هک کرده بود وبلاگ های علمی بودند   .   میدونم شما هم متوجه شدین که از زمانی که بلاگفا به وجود اومد و کمک زیادی به آشنایی و حمایت از نبوغ بسیاری از اقشار جامعه و بخصوص جوونا شد این کارش به مزاج خیلی ها خوش نیومد. 

    باید بگم که روش رقابت این نیست.یه ضرب المثل دانمارکی میگه :

    حسود پای همسایشو میشکنه چون فکر میکنه اون ازش تندتر راه میره  

    دیگه نمیخوام چیزه بیشتری بگم فقط می خوام بگم که بالاجبار مجبور به عوض کردن سرور شدم و از این به بعد شما با آدرس www.raminbiotech.persianblog.com میتونین به وبلاگ رامین بایوتک دسترسی پیدا کنین.

    در آخر به عنوان یه جوون ایرانی از علیرضا شیرازی عزیز ممنونم که با تاسیس بلاگفا تونست میلیونها ساعت وقت فراغت جوونا که می شد به بطالت تلف بشه رو تبدیل به زیباترین لحظه ها بکنه. 

     اینم نسخه ۴۰ و اولین نسخه از وبلاگ در پرشین بلاگ

      آیا میتوان با پول خوشبختی خرید؟

    نیویورک : نتایج یک تحقیق در ایالات متحده نشان می دهد که در آمد بیشتر نمیتواند به تنهایی باعث به وجود آمدن احساس خوشبختی در فرد شود.آلن کروگر اقتصاددان و دنیل کانمن روانشناس و برنده جایز نوبل در تحقیقی مشترک در دانشگاه پرینستون نیوجرسی ۹۰۹زن کارمند در تگزاس و ۸۱۰ زن کارمند دیگر را در اهایو مورد بررسی قرار دادند.

    به گزرش Eurke Alert نتیجه به این صورت اعلام شد که در آمد بالاتر به مراتب نقش کمتری در بوجود آمدن احساس خوشبختی در انسان بازی میکند.

     

     

    این دو محقق در این تحقیق از متد بازسازی روز ( DRM ) استفاده کرده بودند در این روش از شرکت کنندگان درخواست شده بود که وقایع روز گذشته خود را به صورت مکتوب در آورده و احساس خود را نیز نسبت به هر کدام از این وقایع اعلام کنند.پس از جمع آوری نوشته ها تنها واقعه اصلی مد نظر قرار گرفت و احساس شخص در نتیجه آزمایش دخیل نبود.

    کان من اظهار داشت علیرغم وجود رابطه بسیار ضعیف بین میزان در آمد و احساس خوشبختی هنوز بسیاری از مردم به دنبال این هستند که از هر طریقی در آمد خود را افزیش دهند.در بسیاری از حالات هیجان در آمد بالا باعث میشود که انسان وقت بیشتری را به کار کردن و مشغله ذهنی بپردازد و کمتر به سلامت و تفریح خود اهمیت بدهد.

    کان من همچنین افزود که در این طرح به دنبال آن بودیم که فرض آزمایش (آیا میتوان با پول خوشبختی خرید) را بر روی یک گروه همجنس مطالعه کنیم و به همین دلیل افراد انتخاب شده همگی زن بودند و در تحقیق بعدی که فعلا در دست بررسی میباشد تمامی شرکت کنندگان مرد هستند.

    نتایج این تحقیق در مجله ساینس ماه جون ارائه شده بود.



    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: یکشنبه 86/6/4::: ساعت 10:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<