سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخه ۴۱ - من و مزرعه یه عُمره...
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • سخه ۴۱

    سلام به همه دوستان عزیزم. ببخشید که مدت طولانی بود که در خدمتتون نبودم.البته عذرم موجه بود.این هکر کلاه سفید بی غیرت بی تعصب بی فرهنگ بی سواد بی خرد بی ادب بی نمک وبلاگ منو در بلاگفا هک کرد و من مجبور شدم که همه چی رو از ابتدا جمع آوری کنم و این هم خیلی طول کشید.

    البته دیگه الان نسخه پشتیبان برا رامین بایوتک درست کردم که اگه دفعه بعد بابای هکر کلاه قرمزی هم بیاد نتونه هیچ غلطی بکنه چه برسه به این هکر کلاه سفید بی غیرت بی تعصب بی فرهنگ بی سواد بی خرد بی ادب بی نمک. همین فردا پس فردا با مطالب جالبتر و جدید تری آپ میکنم و امیدوارم خوشتون بیاد.مطلب بعدی که میخوام براتون بنویسم در مورد دانشگاه پونا هنده که فکر کنم براتون جالب باشه.

    راستی تو این مدتی هم که نبودم کلی اتفاق برام افتاد که آخرینش عینکی شدنم بود.اونم خیلی خیلی اتفاقی و یک دفعه ای.

    زمانی که عینکم حاضر شد و امتحانش کردم تازه فهمیدم که چقدر دنیا با اون چیزی که تا یه دقیقه پیش می دیدم فرق داشته.رنگ ماشینا فاصله پله ها از هم دیگه فونت های کامپیوتر قیافه دوستام و کلی چیز دیگه. فکر کنم عینکم یه مقداری عینک خوشبینی هم باشه.چون دنیا رو قشنگ تر نشونم میده.البته فقط ظاهرشو ...اگر نه مردم دقیقا همون هائی هستند که نه از فرهنگ نه از گذشت نه از معرفت نه از تشکر نه راز داری و نه احوال پرسی و نه از هزار تا چیز خوب دیگه بهره نبردند.البته بلا نسبت شما.

    دیگه چی کار میشه کرد.برای یه قرون پول همه چی فراموش میشه.از برادری گرفته تا اجترام بزرگتر و بازم هزار تا چیزه خوب دیگه. البته برای حس کردن اینا ها نیازی به چشم سالم نیست فقط یه راه هست که شما اینا رو حس نکنی اونم اینه که به جنگل بزنی یا یه جائی بری که جز خودت و مکزیمم اون کسی که واقعا میشناسیش کس دیگه ای نباشه

    و لا تبدلو فی الخلق الله

    بچه ها وبلاگ من به اندزه لینک همه شما جا داره.پس فقط به من بگین که تمایل به تبادل لینک دارین تا با هم تبادل لینک کنیم.در ضمن قالب جدید وبلاگ این امکانو به شما میده که براحتی هر رنگی رو که تمایل داشته باشین به عنوان پیش زمینه انتخاب کنین.برای این منظور روی گزینه انتخاب رنگ زمینه در بالای سمت راست صفحه کلیک کنین.شما میتونین با وارد نمودن هر یک از آدرسهای زیر به وبلاگ رامین بایوتک وارد بشین.

    www.raminbiotech.persianblog.com

    or

    www.raminbiotech.tk

     فعلا خدا نگاهدارتو



    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: یکشنبه 86/6/4::: ساعت 10:51 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<