سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جوابیه دانشگاه UCLA در مورد اعتراض گروهی از وبنویسان به ماجرای ک - من و مزرعه یه عُمره...
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    چندی پیش نسبت به رفتار نامناسب پلیس دانشگاه لوس انجلس، گروه زیادی از وب نویسان ایرانی مراتب اعتراض خود را با فرستادن ای.میل به چنسلور دانشگاه اعلام کردند.

    دیروز جواب ایمیل بسیاری از دوستان از طرف یکی از مسئولان روابط عمومی دانشگاه به نام  ؛لاورنس لاکمن؛ ارسال شد.

    با هم ترجمه این جوابیه را مبخوانیم‌ :

    من جواب ایمیل شما در مورد دستگیری دانشجوی دانشگاه UCLA  توسط پلیس دانشگاه کالیفرنیا و استفاده از دستگاه تیزر در کتابخانه پاول برای این منظور را میدهم.

    در مورد این موضوع آقایان نورمن آبرامز و کارل لوس از اعضای بلند پایه دانشگاه سعی در بررسی این موضوع با دیدی کاملا مستقل دارند و بیانیه ای هم در این زمینه منتشر شده است که توجه شما را به آن جلب میکنم.

    امنیت و شیوه برخورد با دانشجو مهمترین برنامه  UCLA  میباشد.در صورتی که اخبار جدیدی در این زمینه در دسترس باشد ما آنرا به سایت www.ucla.edu و در قسمت "News & Notices" پست خواهیم کرد.

    انتقادات دانشجویان همواره از جایکاه خاصی در UCLA برخوردار است و من مراتب تشکرم را بخاطر حساسیت و ایراد نظر در این مورد به شما اعلام میکنم.

    با تشکر

    لاورنس لاکمن

    مشاور معاونت  UCLA  در ارتباطات دانشگاهی

    ********************************************************

    و اما بیانیه آقایان نورمن آبرامز از اعضای بلند پایه دانشگاه

    ۱۷ نوامبر ۲۰۰۶

    امروز آقای نورمن آبرامز، چلنسور اجرائی دانشگاه اعلام کرد :  تحقیقاتی مستقل در مورد ماجرای کتابخانه پاول و دستگیری دانشجوی این دانشگاه توسط پلیس منطقه، به عمل خواهد آمد.

    وی افزود : پس از سنجش دقیق موضوع حادثه کتابخانه پاول تصمیم به قبول  توصیه های رئیس پلیس کارل لوس مبنی بر اعمال تحقیقات مستقل در این زمینه گرفتم.

    ما آقای مریک باب، که مشهور به صداقت و آزادی در مورد تحقیقات حریانات حساس هستند را به عنوان مسئول این تحقیقات انتخاب کردیم.

    وی در ادامه به سوابق آقای باب در کسوت وکالت و تحقیق و تفحص از پلیس لوس آنجلس و ... اشاره کرد.

    ابرام با تشکر از پلیس دانشگاه خواستار ادامه تحقیقات ایشان در این زمینه شد و در عین حال ابراز داشت :

    من اطمینان کامل به پلیس دارم و مطمئن هستم که پلیس تحقیقات سریع و جوانمردانه ای در این زمینه خواهد داشت.اما چه بهتر که نگاهی دیگر هم این حادثه را پیگیری کند.

    امنیت دانشجو مهمترین برنامه  UCLA  میباشد.در چند روز گذشته والدین و دانشجویان زیادی به دفتر من آمدند و با هم در این زمینه صحبت کردیم و آنها نگرانی خود را از این حادثه ابراز داشتند و من این اطمینان را به همه میدهم که این قضیه تا حد امکان دقیق بررسی شود و نتایج آن نیز در اختیار عموم قرار گیرد.

    کارل لوس هم افزود : اگر چه که من اطمینان کامل به تحقیقات پلیس دارم اما بر اینکه این طرح نیاز به شفاف سازی برای همگان دارد نیز اعتقاد دارم.

    من به آبرامز توصیه کردم که به دنبال شخص ورزیده ای برای انجام تحقیقات در این پرونده باشد./



    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: یکشنبه 86/6/4::: ساعت 11:40 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<