سفارش تبلیغ
صبا ویژن
4 صبح و زرشک پلو با مرغ - من و مزرعه یه عُمره...
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • ساعت 4 و دوازده دقیقه صبحه، کم کم تا چند دقیقه دیگه صدای اوغ اوغ این هندیا به معنی اینکه صبح شروع شده و اولین کار صبح بعد از قضای حاجت  مسواک زدنه، به آسمون میره. برای دومین بار در عمر مبارک هست که شاهد اینم که حتی یک نفر از 287 نفر دوستام تو فیس بوک روی خط نیستند. حوصله درس رو که ندارم. بازی کامپیوتری هم ندارم که خودم رو مشغول کنم. ایران پراود هم که هیچ فیلم جدیدی واسه دانلود نذاشته که برم دانلود کنم و ببینم و بعدش به خودم فحش بدم که چرا نشستم پای این فیلم مزرخررررررررررررررررررف. کوپر هم خوابیده هر از گاهی تو خواب گوشاش تکون میخوره ، انگار صدائی میشنوه که من نمیشنوم .آخه پسرم خیلی حساسه.خوابم نمیاد. اخبار ها هم که همه از تحریم دارند میگن و غیر اون چیزی نیست. دوستی هم دم دست ندارم که چند کلمه ای با هم گل واژه (همون کوس شعر،خواستم بی ادبی نشه نگفتم) بگیم. تنهائی سوراخ کرده وجودمو دائی.

    کاری که ندارم بکنم ، رفتم یه زرشک پلو با مرغ اونم با یه ته دیگ مشتی بار بذارم. حداقل یه کاری کرده باشم.عمرا اگه شما تا حالا زرشک پلو ساعت 4 دوازده دقیقه صبح خورده باشید.







    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: جمعه 89/7/9::: ساعت 2:9 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<