سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعطیلات تمومید - من و مزرعه یه عُمره...
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • سلام

    فردا یا بهتر بگم همین امروز صیح تعطیلات تموم میشه و دوباره علافیهای دردناک دانشگاه و درس شروع میشه.توی این 27-28 روزی که تعطیلات بود باور کنید شلوغ ترین روزای من تو این 4-5 سال زندگی تو هند بود.اصلا نفهمیدم چی شد،کی شروع شد،کی تموم شد.... فقط میدونم فردا که روز اوله وقت نمیکنم برم سر کلاسا.چند تا از دوستای قدیمی از پونا قصد کردن بیان حیدرآباد فردا درگیر کارای پذیرششون هستم.

    در حال حاضر هم دارم همزمان فیلم اشک سرما رو میبینم که واقعا از اون فیلمای دوست داشتنی هست.اونم با بازی فوقالعاده گلشیفته و پارسا پیروزفر.

    دیروز یکی از دوستای عربستانی اومده بود خونه و داشت تو کامپیوتر عکسا رو دید میزد،بعد یه عکس از تیزر یکی از فیلمای گلشیفته رو دید،بعد گفت اینو میشناسی؟

    منم گفتم نه(میخواستم عکس العملشو ببینم)

    گفت :اسمش کلشیفتس(بیچاره گ رو نمیتونه تلفظ کنه)‍، یه فیلم بازی کرده با دیکاپریو که خیلی قشنگه.واقعا از همه بازیگرای هالیوود بهتر بازی میکنه،

    کلی با این حرفش چاق شدم

     

    قبل از اینکه این پست رو تموم کنم چند تا وصیت دارم:

     

    1: لطفا همه در انتخابات شرکت کنید.خدائیش این سری خیلی انتخابات مهمه.اوضاع داخل ایرانو که شما بهتر میدونید، اوضاع ایرانیان خارج هم به صورتی هست که نیاز به یک سری تغییرات حس میشه و اگه نسبت به این تغییرات بیتفاوت باشیم دودش به چشم خودمون میره.

    (رای هم فقط سردار میرحسین کروبی نژاد)

    2:خونه رو عوض کردم و تو خونه جدید یک خط اینترنت خوب گرفتم.فکر کنم بیشتر از همیشه بتونم آپدیت کنم.

    3:الان ساعت 3:23 دقیقه صبحه و من اصلا خوابم نمیاد.

     

     



    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: دوشنبه 88/3/11::: ساعت 2:40 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<