سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Ramin - من و مزرعه یه عُمره...
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • سخه ۴۱

    سلام به همه دوستان عزیزم. ببخشید که مدت طولانی بود که در خدمتتون نبودم.البته عذرم موجه بود.این هکر کلاه سفید بی غیرت بی تعصب بی فرهنگ بی سواد بی خرد بی ادب بی نمک وبلاگ منو در بلاگفا هک کرد و من مجبور شدم که همه چی رو از ابتدا جمع آوری کنم و این هم خیلی طول کشید.

    البته دیگه الان نسخه پشتیبان برا رامین بایوتک درست کردم که اگه دفعه بعد بابای هکر کلاه قرمزی هم بیاد نتونه هیچ غلطی بکنه چه برسه به این هکر کلاه سفید بی غیرت بی تعصب بی فرهنگ بی سواد بی خرد بی ادب بی نمک. همین فردا پس فردا با مطالب جالبتر و جدید تری آپ میکنم و امیدوارم خوشتون بیاد.مطلب بعدی که میخوام براتون بنویسم در مورد دانشگاه پونا هنده که فکر کنم براتون جالب باشه.

    راستی تو این مدتی هم که نبودم کلی اتفاق برام افتاد که آخرینش عینکی شدنم بود.اونم خیلی خیلی اتفاقی و یک دفعه ای.

    زمانی که عینکم حاضر شد و امتحانش کردم تازه فهمیدم که چقدر دنیا با اون چیزی که تا یه دقیقه پیش می دیدم فرق داشته.رنگ ماشینا فاصله پله ها از هم دیگه فونت های کامپیوتر قیافه دوستام و کلی چیز دیگه. فکر کنم عینکم یه مقداری عینک خوشبینی هم باشه.چون دنیا رو قشنگ تر نشونم میده.البته فقط ظاهرشو ...اگر نه مردم دقیقا همون هائی هستند که نه از فرهنگ نه از گذشت نه از معرفت نه از تشکر نه راز داری و نه احوال پرسی و نه از هزار تا چیز خوب دیگه بهره نبردند.البته بلا نسبت شما.

    دیگه چی کار میشه کرد.برای یه قرون پول همه چی فراموش میشه.از برادری گرفته تا اجترام بزرگتر و بازم هزار تا چیزه خوب دیگه. البته برای حس کردن اینا ها نیازی به چشم سالم نیست فقط یه راه هست که شما اینا رو حس نکنی اونم اینه که به جنگل بزنی یا یه جائی بری که جز خودت و مکزیمم اون کسی که واقعا میشناسیش کس دیگه ای نباشه

    و لا تبدلو فی الخلق الله

    بچه ها وبلاگ من به اندزه لینک همه شما جا داره.پس فقط به من بگین که تمایل به تبادل لینک دارین تا با هم تبادل لینک کنیم.در ضمن قالب جدید وبلاگ این امکانو به شما میده که براحتی هر رنگی رو که تمایل داشته باشین به عنوان پیش زمینه انتخاب کنین.برای این منظور روی گزینه انتخاب رنگ زمینه در بالای سمت راست صفحه کلیک کنین.شما میتونین با وارد نمودن هر یک از آدرسهای زیر به وبلاگ رامین بایوتک وارد بشین.

    www.raminbiotech.persianblog.com

    or

    www.raminbiotech.tk

     فعلا خدا نگاهدارتو



    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: یکشنبه 86/6/4::: ساعت 10:51 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     نسخه ۴۰

     با سلام

    نمیدونم چی باید بگم واقعاً نبوغ و استعداد یه انسان باید در چه راهی صرف یا بهتر بگم تلف بشه؟ فقط میتونم بگم که خیلی آدما هستند که بسیار با استعدادند ولی با این همه استعداد هنوز مفهوم رقابت رو درک نکردند.

    وبلاگ من در بلاگفا هک شد  

    بدون اینکه من با مطالبم بخوام به کسی آزار برسونم یا بر علیه کسی حرفی بزنم.دقیق تر که شدم فهمیدم که هکری که این کارو کرده فقط به وبللاگهای بلاگفا حمله کرده  و جالب تر اونکه همشونم تا لحظه ای که وبلاگه منو هک کرده بود وبلاگ های علمی بودند   .   میدونم شما هم متوجه شدین که از زمانی که بلاگفا به وجود اومد و کمک زیادی به آشنایی و حمایت از نبوغ بسیاری از اقشار جامعه و بخصوص جوونا شد این کارش به مزاج خیلی ها خوش نیومد. 

    باید بگم که روش رقابت این نیست.یه ضرب المثل دانمارکی میگه :

    حسود پای همسایشو میشکنه چون فکر میکنه اون ازش تندتر راه میره  

    دیگه نمیخوام چیزه بیشتری بگم فقط می خوام بگم که بالاجبار مجبور به عوض کردن سرور شدم و از این به بعد شما با آدرس www.raminbiotech.persianblog.com میتونین به وبلاگ رامین بایوتک دسترسی پیدا کنین.

    در آخر به عنوان یه جوون ایرانی از علیرضا شیرازی عزیز ممنونم که با تاسیس بلاگفا تونست میلیونها ساعت وقت فراغت جوونا که می شد به بطالت تلف بشه رو تبدیل به زیباترین لحظه ها بکنه. 

     اینم نسخه ۴۰ و اولین نسخه از وبلاگ در پرشین بلاگ

      آیا میتوان با پول خوشبختی خرید؟

    نیویورک : نتایج یک تحقیق در ایالات متحده نشان می دهد که در آمد بیشتر نمیتواند به تنهایی باعث به وجود آمدن احساس خوشبختی در فرد شود.آلن کروگر اقتصاددان و دنیل کانمن روانشناس و برنده جایز نوبل در تحقیقی مشترک در دانشگاه پرینستون نیوجرسی ۹۰۹زن کارمند در تگزاس و ۸۱۰ زن کارمند دیگر را در اهایو مورد بررسی قرار دادند.

    به گزرش Eurke Alert نتیجه به این صورت اعلام شد که در آمد بالاتر به مراتب نقش کمتری در بوجود آمدن احساس خوشبختی در انسان بازی میکند.

     

     

    این دو محقق در این تحقیق از متد بازسازی روز ( DRM ) استفاده کرده بودند در این روش از شرکت کنندگان درخواست شده بود که وقایع روز گذشته خود را به صورت مکتوب در آورده و احساس خود را نیز نسبت به هر کدام از این وقایع اعلام کنند.پس از جمع آوری نوشته ها تنها واقعه اصلی مد نظر قرار گرفت و احساس شخص در نتیجه آزمایش دخیل نبود.

    کان من اظهار داشت علیرغم وجود رابطه بسیار ضعیف بین میزان در آمد و احساس خوشبختی هنوز بسیاری از مردم به دنبال این هستند که از هر طریقی در آمد خود را افزیش دهند.در بسیاری از حالات هیجان در آمد بالا باعث میشود که انسان وقت بیشتری را به کار کردن و مشغله ذهنی بپردازد و کمتر به سلامت و تفریح خود اهمیت بدهد.

    کان من همچنین افزود که در این طرح به دنبال آن بودیم که فرض آزمایش (آیا میتوان با پول خوشبختی خرید) را بر روی یک گروه همجنس مطالعه کنیم و به همین دلیل افراد انتخاب شده همگی زن بودند و در تحقیق بعدی که فعلا در دست بررسی میباشد تمامی شرکت کنندگان مرد هستند.

    نتایج این تحقیق در مجله ساینس ماه جون ارائه شده بود.



    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: یکشنبه 86/6/4::: ساعت 10:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    با سلام

    قبل از اینکه این نسخه رو مطالعه بفرمایید نظرتون رو به یک نکته مهم جلب میکنم و اونم اینه که متاسفانه ای میل های جعلی حاوی ویروس با نام من برای بعضی از دوستان و از جمله خودم  فرستاده شده است که ازتون خواهش میکنم فایلی که در این ای میل موجود است رو اصلا دانلود نفرمایید.

      دانستنیهای جالب در مورد جوراب

    ۱ :ماهیت کلمه جوراب در زبان انگلیسی

     کلمه sock به معنای جوراب از واژه لاتین soccus گرفته شده است که این کلمه خود نیز از واژه ای از زبان یونان باستان به نام sukkhos به معنای کفش نازک و نرم و گشادی که پاها را میپوشاند مشتق شده است.هر چند که sock در زبان انگلیسی قدیمی socc خوانده و نوشته می شد ولی بعدها به socke تغییر پیدا کرد و تا اینکه امروزه به sock تبدیل شده است.

    ۲ :جوراب چیست؟

    جوراب نوعی از پوشاک بافتنی است که پاها و گاها ساق پا را میپوشاند.جوراب به منظور محافظت از پا در برابر خراشیدگی و ساییدگی با کفش طراحی شده است.جوراب ها همچنین عرق پا را در هوای گرم جذب کرده و در هوای سرد نیز پاها را گرم نگاه میدارند.

    ۳ : تاریخچه جوراب

    جوراب های اولیه از پوست حیوانات تهیه می شدند و به دور قوزک پا پیچیده می شدند.در قرن هشتم قبل از میلاد مسیح  "هسوید" شاعر یونانی در جایی از اشعارش به جوراب هایی اشاره کرده است که از تاباندن مو های (پشم) حیوانات به هم تهیه می شد.رومیان باستان نیز از جورابی از جنس چرم استفاده می کردند که این جوراب چرمین به دور ساق پا پیچیده می شد.(بقایای)اولین جوراب بافتنی در مصر کشف شده است که گمان می رود مربوط به سالهایی بین قرون سوم و ششم بعد از میلاد باشد. در قرون وسطی جوراب های رنگی بافتنی بوجود آمد که توسط یک کش در قسمت فوقانی بالا کشیده می شد و به پا میچسبید.

     

    Basic Sock

    ۴ :بیشتر از تاریخچه جوراب بدانیم

    تا سال ۱۴۹۰ جوراب ها معمولا از سیلک پنبه و مخمل های رنگی تهیه می شد و هر پا یک جوراب متفاوت از پای دیگر داشت.بدین معنی که تا آن زمان جورابها جفت نبودند.بعد از آن در اوخر قرن ۱۵جورابها توسط ماشین های جوراب بافی تهیه میشدند و تا قرن ۱۷ میلادی این جوراب ها که معمولا از جنس پنبه بودند رواج داشتند.انقلاب صنعتی نیز باعث بوجود آمدن ماشین های مختلف بافندگی و مخصوص جوراب بافی شد.این زمان همچنین زمانی برای عرضه مدل های جدید شلوار شد.همزمان با وارد شدن شلورهای بلندتر به بازار و گرایش مردم به این مدل ها جوراب ها کوتاه تر شدند.درسال ۱۸۷۵ مدل مشهور تیوپ ساکس (Tube Socks) توسط توماس کلی و هاق رویان ( Tomas Kelly and Haagh Royan ) ابداع شد. 

    ۵ :چرا جوراب؟

    پای شما دارای ۲۵۰۰۰۰ غده تولید کننده عرق میباشد که به طور متوسط روزانه تا ۲۵۰ میلی لیتر عرق تولید می کنند. جورابها به جذب این عرق در هوای گرم کمک می کنند.همچنین در زمستان جورابها پا را در درون کفش گرم نگاه میدارند.

    ۶ :جوراب های مخصوص

    امروزه تولید جوراب نیز به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است. برای مثال امروزه جوراب ها نیز تخصصی  شدند.بطوریکه برای خواب ورزش مدرسه بازی کردن کار کردن کارهای صنعتی و ... جورابهای متنوعی عرضه میشود.

     

     

     ۷  :تنوع

    امروزه ماشینهای ریسندگی مختلف جوراب هایی در مدلهای مختلف و در چندین مدل عرضه می کنند. از جوربهای زنانه که فقط تا مچ پا بلندی دارند تا جوربهای فوتبال که تا زیرزانو بلندی دارند.نوعی از جورابها نیز شصت پا را میپوشانند و بعضی دیگر نیز هر انگشت پا را به طور جداگانه میپوشانند.برای اولین بار جورابهای که شصت پا را میپوشانیدند در جپن و در سال ۱۹۷۰ به بازار آمد و پس از آن در بسیاری دیگر از کشورهای آسیایی و از جمله هند محبوب شدند.

    ۸  :دو تا همشکل

    چرا یک جفت کفش شبیه هم نیستند و برای هر پا یک کفش جداگانه داریم ولی در عوض یک جفت جوراب هیچ فرقی با هم ندارند؟ 

    نظر بدین      

    + نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم خرداد 1385ساعت 5:33 بعد از ظهر  توسط رامین عمرانی


    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: یکشنبه 86/6/4::: ساعت 10:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    نسخه ۳۸

    مصرف مسکن و خطر ابتلا به نارسایی قلبی 

     طی تحقیقی دانشمندان اسپانیایی اثبات کردند بیمارانی که از مسکن های التهاب آور غیر استروییدی موسوم به NSAID مانند مسکن های ایبوپروفن و ناپروکسین استفاده می کنند به احتمال بیشتری نسبت به سایرین به علت بیماریهای قلبی در بیمارستان بستری میشوند.

    به گزارش مجله هرت (Heart) این گروه همچنین با بررسی بزرگسلانی که سابقه بستری شدن در  بیمارستان به علت عارضه قلبی را داشتند به این نتیجه رسیدند که مصرف اینگونه مسکن ها احتمال وخیم تر شدن بیماری را افزیش می دهد.دکتر هورتا و همکارانش در این تحقیق ۱۳۹۶ مصرف کننده داروهای NSAID در گروه سنی بین ۶۰ تا ۸۴ سال را که به علت نارسایی جزیی قلبی در بیمارستان بستری شده بودند به عنوان گروه یک با ۵۰۰۰ نفر از بیمارانی که نارسایی جزیی قلبی داشتند و مصرف کننده این مسکن ها نبودند به عنوان گروه دو مقایسه کردند.

     

     

    در این میان ۱۴ درصد از افراد گروه یک و ۱۰ درصد از افراد گروه دو بعدها دچار نارسایی قلبی (پیشرفته تر) و یا سایر بیماریهای قلبی شدند. این تحقیق همچنین نشان داد که مصرف NSAID در بیمارانی که سابقه بیماری قلبی خفیف داشتند احتمال ابتلا به بیماریهای حاد قلبی را ۳۰ درصد افزایش می دهد.

    پی نوشت ها  

    ۱: گروهی از مسکن ها دارای مقادیری از مشتقات مواد روان گردان مانند تریاک میباشند که در صورت مصرف بی رویه فرد را ناخواسته مبتلا به اعتیاد به مسکن می کنند.

    ۲: از عوامل مهم دخیل در بیماریهای قلبی میتوان به الکل.فشار خون بالا. نارسایی کلیه.دیابت.سیگار چربی خون بالا.استرس سابقه بیماری قلبی در خانواده و...اشاره کرد

    ۳:در هنگام سفر به امارات متحده از حمل مسکن استامینوفن کدیین جدا خودداری کنید.این مسکن به علت دارا بودن کدیین که از مشتقات تریاک و اعتیاد آور میباشد در امارات ممنوع می باشد.هر چند که کدیین از بهترین آرامش دهنده ها (بدون بیهوشی و یا بیحسی) می باشد.ولی حمل آن در امارات برابر با حمل ماده مخدر می باشد که متعاقبا برخورد قانونی نیز به همراه خواهد داشت.

    + نوشته شده در  پنجشنبه یازدهم خرداد 1385ساعت 6:41 بعد از ظهر  توسط رامین عمرانی


    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: یکشنبه 86/6/4::: ساعت 10:44 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    نسخه ۳۷

    با سلام.دوستان عزیز کامپیوترم ویروس عجیبی گرفته که این ویروس نه تنها کامپیوتر رو از کار انداخته بلکه صاحب زبون بستشم از امر خیر آپدیت کردن محروم کرده.البته در اولین فرصت (اگر نصیب شد) میبرمش برا تعمیر.این نسخه هم از طرف ۵ نفر همزمان به صورت Off line message برام فرستاده شده بود و منو به این نتیجه رسوند که آدمای ناشکر خیلی زیادن.ما هم که به قولی در کف آپ کردن فرو رفته بودیم جاره ای جز قرار دادن این مطلب به عنوان نسخه جدید وبلاگ ندیدیم.از این رو گفتیم بذار با قرار دادن این مطلب به عنوان نسخه جدید وبلاگ با یه تیر چندین هدف رو نشانه بگیریم.اول اینکه آپدیت کنم.دوم اینکه از کف آپدیت کردن بیرون یبام.سوم اینکه بازم آپدیت کنم  چهارم اینکه ببینم جند نفر آدم ناشکر از وبلاگ من بازدید میکنند.

    جدا از این مسایل شاید باور این تصاویر خیلی مشکل باشه....  

     

    آیا از تحصیل خسته اید؟ 

     آیا میدونید زمانی که برای خوردن غذایی که باب میلتون نیست تا حیف و حروم کردن اون غذا (اونم  همراه با کلی عشوه و ناز)چند نفر تو دنیا از گرسنگی میمیرند؟

     

    دنبال راهی برای کاهش وزن هستید؟

     

    فقط خدا میدونه که این بچه چه طور تا حالا زنده مونده...

     

    کامپیوترتونو ارتقا میدین که بازیهای جدید روش نصب بشه؟

     

    کدوم مدل بیشتر دلتونو میبره؟

     

    خیلیها میگن خواب آرامش بخش ترین نعمت خداونده.شما چی؟ 

     

     همیشه حق مردم فقیر در اموال ثروتمندان است

    علی (ع)

    + نوشته شده در  چهارشنبه سوم خرداد 1385ساعت 6:59 بعد از ظهر  توسط رامین عمرانی


    مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin رآ، مین RaaMeen ::: یکشنبه 86/6/4::: ساعت 10:43 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<